نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 20380
زمان انتشار: 22 مرداد 1397 12:20:00

مفهوم فیس لیفت در خودرو سازی چیست؟

عبارت فیس لیفت (Face Lift) به معنای ارتقاء ظاهری در صنعت خودروسازی شامل ایجاد تغییرات ظاهری روی بدنه خودرو و تزئینات داخل کابین است.
مفهوم فیس لیفت در خودرو سازی چیست؟
مجله ماشین /  این‏گونه تغییرات در شرکت‏های خودروسازی مطرح دنیا رواج چشمگیری داشته، به نحوی که خودروسازان بزرگ، دو تا سه سال بعد از تولید و عرضه یک محصول جدید به بازار، اقدام به ایجاد تغییراتی روی ظاهر خودرو می‏کنند و به این ترتیب خودرویی با پلت‏فرم قبلی، ولی با ظاهری جدید، به بازار ارائه می‏شود. 
تولید مدل جدید یک خودرو، ۱۰ سال به طول می‏انجامد و در این مدت، شرکت خودروساز دو یا سه محصول با فیس لیفت یا تغییرات ظاهری جدید به بازار عرضه می‏کند. این در حالی است که شرکت خودروساز پس از گذشت ۱۰ سال، پلت‏فرم خودرو را به طور کلی تغییر می‏دهد. 
 
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس