شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین مطالب

تازه‌ها و اخبار مرسدس AMG GT63 S E Performance

مرسدس AMG GT63 S E Performance/ هیولای هیبریدی با عملکرد بالا

مرسدس AMG GT63 S E Performance جدیدترین مدل تاپ سری GT AMG است. این هیبرید پرفورمنس باورنکردنی، عملکرد و تجمل را به طور یکپارچه ترکیب می کند. مرسدس AMG GT63 S E Performance سریع ترین و قدرتمندترین GT AMG تا به حال است. با شتاب 0 تا 100 در 2.8 ثانیه، این خودرو مطمئناً شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

تازه‌ها و اخبار مرسدس-بنز سی‌ال‌ای کابریولت ۲۰۲۴

مرسدس-بنز سی‌ال‌ای کابریولت ۲۰۲۴ / رونمایی از یک کابریولت لوکس و اسپرت

مرسدس-بنز سی‌ال‌ای کابریولت ۲۰۲۴، کابریولتی لوکس و اسپرت که با طراحی خیره‌کننده، فضای داخلی جادار، فناوری پیشرفته و طیف وسیعی از موتورهای قدرتمند، لذت رانندگی در فضای باز را به سطحی جدید ارتقا می‌دهد.

تازه‌ها و اخبار سیتروئن سی3ایرکراس ۲۰۲۵

سیتروئن C3 ایرکراس ۲۰۲۵ / رونمایی از نسل جدید SUV محبوب فرانسوی

سیتروئن C3 ایرکراس ۲۰۲۵ با طراحی جدید، فضای داخلی جادار، پیشرانه‌های متنوع و مقرون‌به‌صرفه، امکانات و فناوری‌های پیشرفته، انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌ها و ماجراجویان است. این SUV جمع و جور با قیمتی رقابتی به بازار عرضه می‌شود و به دنبال تکان دادن بازار با جایگاهی جدید در میان SUV های اروپایی است.

عکس نمایشگاه خودروی برقی مونترال ۲۰۲۴

نمایشگاه خودروی برقی مونترال ۲۰۲۴

همزمان با نزدیک شدن به روز زمین، هفتمین دوره نمایشگاه خودروی برقی مونترال (MEVS) که بزرگترین رویداد عمومی در نوع خود در آمریکای شمالی است، در استادیوم المپیک مونترال برگزار شد.

آرشیو اخبار نمایشگاه خودرو تهران 1402

۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به زودی وارد کشور می‌شوند

به دنبال افزایش تقاضا برای خودروهای برقی و مزایای متعددی که این خودروها از جمله کاهش آلودگی هوا و صرفه‌جویی در مصرف سوخت دارند، وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر از واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور طی ۳ ماه آینده داده است.

آرشیو اخبار چراغ جلو رانا پلاس

تغییر خودرو در سامانه یکپارچه؛ تکلیف متقاضیان چیست؟

متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه که پس از ثبت‌نام و انتخاب مدل مورد نظر، با پیامک‌هایی از سوی خودروسازان مبنی بر تغییر مدل خودرو و ارائه خودرویی متفاوت از آنچه انتخاب کرده بودند، روبرو می‌شدند، با عدم رسیدگی شورای رقابت به این موضوع، سرگردان و بلاتکلیف شده‌اند.

آرشیو اخبار نیسان قشقایی ۲۰۲۴

نیسان قشقایی ۲۰۲۴ با چهره‌ای جدید و تکنولوژی به‌روز ‌آمد

نیسان قشقایی ۲۰۲۴ با الهام از زره جنگی سامورایی‌ها، چهره‌ای جسورانه و عضلانی به خود گرفته است. این خودرو در کنار طراحی جذاب، از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برد و تجربه‌ای لذت‌بخش از رانندگی را برای شما رقم خواهد زد.

آرشیو اخبار یادگیری دریفت کشیدن با کاترهام 7

یادگیری دریفت کشیدن با کاترهام ۷

کاترهام 7، خودرویی افسانه‌ای که به دلیل هندلینگ فوق‌العاده و قابلیت‌های منحصر به فردش در دریفت شناخته شده است. در این مقاله، شما را با تجربه‌ای هیجان‌انگیز از آموزش دریفت با این خودرو آشنا خواهیم کرد.

آرشیو اخبار Rezvani Retro RR1 رضوانی رترو آرآر1

رضوانی رترو RR1: یک پورشه ۹۱۱ نئوکلاسیک با ۷۵۰ اسب‌بخار قدرت

شرکت رضوانی وارد دنیای پورشه‌های با ظاهری کلاسیک شده است. می‌توانید یک پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲ را با بدنه‌ای به سبک کلاسیک و البته ارتقاء‌های فنی سفارش دهید. با رضوانی رترو RR1 آشنا شوید که در سه نسخه با قدرت ۵۵۰ تا ۷۵۰ اسب بخار ارائه می‌شود.

×