نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 20941
زمان انتشار: 26 مرداد 1398 14:06:00

رشد فروش فولکس در بزرگ‌ترین بازارجهان

فولکس‌واگن که پرفروش‌ترین برند خودرو در چین به حساب می‌آید، بی‌توجه به روند نزولی بازار خودروی این کشور، فروش ماه جولای خود را با ۲۲۸ هزار دستگاه، ۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داد.
رشد فروش فولکس در بزرگ‌ترین بازارجهان

یه گزارش مجله ماشین به نقل از دنیای اقتصاد : فولکس‌واگن که پرفروش‌ترین برند خودرو در چین به حساب می‌آید، بی‌توجه به روند نزولی بازار خودروی این کشور، فروش ماه جولای خود را با ۲۲۸ هزار دستگاه، ۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داد. مقامات غول خودروسازی آلمان اعتقاد دارند که مدل‌های جدید شاسی‌بلند این شرکت در رشد فروش آن موثر بوده‌اند. فولکس‌واگن از سال گذشته تا کنون پنج مدل شاسی‌بلند جدید را که به‌طور بومی با همکاری خودروسازان چینی ساخته وارد بازار این کشور کرده است. در این ماه شاسی‌بلندها و کراس‌اوور‌ها ۳۰ درصد از مجموع فروش این ماه را به خود اختصاص داده است. با این حال میزان فروش فولکس‌واگن طی هفت ماه نخست سال جاری با کاهش ۹/ ۲ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته مواجه شده است. از سوی دیگر دو خودروی سواری پاسات جدید و لاویدا که به‌طور اختصاصی برای مشتریان چینی طراحی و روانه بازار شده‌اند نیز سهم مهمی در افزایش فروش ماه جولای این برند ایفا کردند.

OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس