نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 21052
زمان انتشار: 03 مهر 1398 14:34:00
اربگ در وسط برای جلوگیری از آسیب های ثانویه

ابتکار هیوندای برای افزایش ایمنی

تعبیه سامانه اربگ در طی سالیان اخیر و در اکثر خودروها جان سرنشینان را در شرایط مختلفی نجات داده است. اما در زمان تصادف و باز شدن آنها خطر برخورد افراد با یکدیگر و تصادم با ادوات داخل کابین مسئله ای است که از آن به عنوان آسیب ثانویه یاد می شود.
ابتکار هیوندای برای افزایش ایمنی

 مجله ماشین / تعبیه سامانه اربگ در طی سالیان اخیر و در اکثر خودروها جان سرنشینان را در شرایط مختلفی نجات داده است. اما در زمان تصادف و باز شدن آنها خطر برخورد افراد با یکدیگر و تصادم با ادوات داخل کابین مسئله ای است که از آن به عنوان آسیب ثانویه یاد می شود. این میزان به حدود 45 درصد می رسد که آمار قابل توجهی است. در ادامه کمپانی هیوندای برای این مورد راه حلی ارائه داده که از آن به عنوان اربگ وسطی نام برده می شود. این سامانه که در کنسول وسط قرار گرفته به محض تصادف و برخورد باز شده و فضای بین دو سرنشین و فاصله آنها با ادوات را پر می کند. پیش بینی می شود تا این مورد تا حدود 80 درصد از آسیب های ناشی از برخورد ثانویه را کاهش دهد. خودروهایی از این کمپانی مانند سانتافه نکسو و کونا دارای بالاترین سطح و ستاره ایمنی از موسسه NCAP هستند و این موسسه سال آینده تاثیر برخورد از پهلو و آزمایش های مربوطه را اجرا می کند که به طور حتم مدل های هیوندای باز هم در این مرحله موفق خواهند بود. 

OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس