نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 21735
زمان انتشار: 10 تیر 1399 13:36:00
گفتگو با توماس هیلز مدیر عامل کمپانی ایوکو

با خروج از بحران Covid-19 به برنامه ها شتاب می دهیم

با وجود مشکلات اقتصادی فراوان و بحران جهانی کرونا ، ایوکو چگونه می خواهد برای سال آینده برنامه ریزی کند؟
با خروج از بحران Covid-19 به برنامه ها شتاب می دهیم

مجله ماشین -  با وجود اوضاع بی سابقه ای که در آن قرار گرفته ایم استراتژی ما همچنان معتبر و چیزی تغییر نکرده است. ما یک هدف بلند مدت داریم، کرونا تاثیر گذار است و زمان بندی ممکن است تغییر کند، اما اهداف نهایی ما نه. قطعاً با تمام فعالیت ها هنوز در مسیر هستیم.

CNH در حال آماده سازی برای چرخش و کار در زمینه طراحی مشاغل جدید، ساختارها و فرآیند های خود است. با توجه به شرایط فعلی تمرکز اصلی ما به طور موقت به سمت مدیریت بحران منتقل شده است اما استراتژی اصلی همچنان در دست و ما در حال انجام آن هستیم. 
از نظر ایوکو، استراتژی Transform2Win به هیچ وجه تغییر نمی کند، تکامل نمونه محصولات ما در حال حرکت است و به سرعت هم در حال حرکت است. آنچه ما فقط در یک سال به آن رسیده ایم شگفت انگیز است:
در ماه آوریل، ایوکو Daily جدید را راه اندازی کردیم با سیستم های پیشرفته و هوشمند دستیار راننده.
در ماه ژوییه  Iveco S-Way را معرفی کردیم که فکر میکنم صنعت و مشتریان را کاملاً غافلگیر کرد. این وسیله نقلیه واقعاً مطابق با نیاز و خواسته مشتریان طراحی شده و بازخورد آن بسیار مثبت بوده است.
سپس در پایان سال گذشته همکاری خود را با نیکولا در زمینه کامیون های برقی و هیدروژنی اعلام کردیم. من فکر میکنم ما دوباره با این حرکت سریع صنعت کامیون سازی را غافلگیر کردیم و تنها سه ماه پس از امضا توافق نامه توانستیم یک نمونه اولیه ارائه بدهیم. 
و در اواخر امسال چیزهای بیشتری وجود دارد، ما Iveco T-WAY راه اندازی خواهیم کرد، به عنوان یک وسیله نقلیه خارج از جاده و جانشین Trakker .
بنابراین تا پایان سال یک سبد محصولات کاملاً تجدید شده در تمام بخش ها خواهیم داشت.
بخش دیگری از استراتژی ما نوسازی و سازمان دهی مجدد شبکه خدمات است. ما شبکه ای از ایستگاه های اختصاصی کامیون های سنگین در سراسر اروپا ایجاد کرده ایم تا بتوانیم خدمات بسیار حرفه ای به مشتریان خود ارائه بدهیم. 
اولویت اصلی ایوکو جایگاه کامیون های سنگین است، آیا Iveco S-Way - چه در نسخه دیزل و چه در نسخه گاز طبیعی – محصول مناسبی برای دستیابی به این هدف است؟ چرا؟ چه بازخوردی از مشتریان Iveco در اروپا دریافت کرده اید؟ 
بله، ایوکو S-Way محصول مناسبی است؛ بازخوردی که از مشتریان می گیریم این را به ما می گوید. آنها پیشرفت را در کلاس کامیون های سنگین Iveco می بینند. مشتریان ناوگان های بزرگ که به سمت برندهای دیگر رفته اند به دو دلیل ما را انتخاب می کنند: اول کابین S-Way که در بین بهترین ها قرار دارد و دوم فناوری LNG که طی 20 سال گذشته در آن پیشگام بوده ایم.
تمام این بازخوردهایی که می گیریم گواه این است که در مسیر درست حرکت می کنیم. صحبت های رانندگان در شبکه های اجتماعی، آنها هم S-Way را دوست دارند.
و توسط سهم بازار ما نیز تایید شده است: قبل از بحران و در سه ماهه اول 2020 سهم خود را از بازار اروپا 2 درصد افزایش دادیم. این یک موفقیت چشمگیر در یک بخش بسیار رقابتی محسوب می شود.
3-اگر به نتایج سال گذشته Iveco در بازارهای مهم اروپا نگاه کنید چگونه آنها را قضاوت خواهید کرد؟
ما به نتایج بسیار خوبی رسیدیم، ایوکو 125000 دستگاه وسیله نقلیه تجاری فروخته که 100000 دستگاه آن در اروپا بوده است.
ما در بخش Daily   جایی که 40 سال است یک رهبر در بازار هستیم وضعیت خوبی داریم، سهم بازار ما به طور متوسط 12 درصد است. در بخشی که قرار است روند رو به رشد داشته باشد. با شیوع Covid-19 ، ما شاهد تغییر در رفتار مشتری در مورد استفاده از اینترنت و دیجیتالی شدن خواهیم بود و دیلی بسیار گزینه مناسبی است تا با امکانات پیشرفته دیجیتالی و خدمات مرتبط با آن، خواسته های جدید را برآورده سازد. با بازگشایی مشاغل کوچک، بازار کامیون های تحویل و پخش نیز موقعیت خوبی خواهند داشت. یوروکارگو هم محصول عالی و بسیار متنوع است و فکر میکنم جایگاه خود را در بخش خدمات عمومی حفظ کند.
موفقیت ما در آینده به S-Way و T-Way بستگی دارد. ما سهم 6 درصدی در بازار کامیون های سنگین داریم و در ماه فوریه 8 درصد را لمس کردیم. من معتقدم که سال 2019 سال ایوکو بود و سال 2020 هم با خروج از بحران Covid-19 به برنامه ها شتاب می دهیم. من بسیار مشتاق اواخر امسال و زمان معرفی Iveco T-Way هستم.
  
نویسنده : عماد احمد یوسفی
 
تصاویر
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس