پنجشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین مطالب

تازه‌ها و اخبار شیائومی هشتمین شرکت نوپای بزرگ تولید خودرو برقی در چین شد

شیائومی هشتمین شرکت نوپای بزرگ تولید خودرو برقی در چین شد

۱۴۰۳-۰۲-۲۶

شرکت شیائومی، غول دنیای گوشی‌های هوشمند، پس از فروش بیش از ۷ هزار دستگاه از اولین مدل خودروی برقی‌اش یعنی سدان SU7 در ماه آوریل، به هشتمین شرکت نوپای بزرگ تولیدکننده خودرو برقی در چین تبدیل شد.

شرایط فروش تارا اتوماتیک V4

ایران خودرو مزایده جدیدی برای خودروهای آسیب‌دیده برگزار می‌کند / فرصتی برای خرید خودروهای تصادفی با قیمتی مناسب!

۱۴۰۳-۰۲-۲۶

شرکت ایران خودرو در نظر دارد به صورت غیرحضوری، تعدادی از خودروهای سواری آسیب‌دیده و تصادفی خود را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. این مزایده فرصتی مناسب برای متقاضیانی است که به دنبال خرید خودرو با قیمتی مناسب هستند.

تازه‌ها و اخبار خط تولید تیبا

خصوصی‌سازی بلاتکلیف در صنعت خودرو

۱۴۰۳-۰۲-۲۶

در حالی که رهبر معظم انقلاب سال جاری را با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کرده‌اند، به نظر می‌رسد هنوز زمزمه‌های این شعار به گوش مخالفان و ذی‌نفعان در برخی صنایع دولتی، از جمله خودروسازی، نرسیده است.

آرشیو اخبار کیا EV6 مدل 2025

کیا EV6 مدل ۲۰۲۵: برد بیشتر، کابین مدرن‌تر و رانندگی لذت‌بخش‌تر

۱۴۰۳-۰۲-۲۵

کیا EV6 مدل 2025، اولین خودروی تمام برقی این شرکت، با دریافت به‌روزرسانی‌های جدید، گامی دیگر در جهت ارتقای عملکرد و جذابیت خود برداشت. باتری بزرگتر، کابین مدرن‌تر و ویژگی‌های جدید، این کراس‌اور برقی را به گزینه‌ای ایده‌آل برای رانندگی در دنیای مدرن تبدیل می‌کند.

آرشیو اخبار فورد به ازای هر خودروی برقی فروخته شده ۱۰۰ هزار دلار ضرر می‌کند

فورد به ازای هر خودروی برقی فروخته شده ۱۰۰ هزار دلار ضرر می‌کند

۱۴۰۳-۰۲-۲۵

بخش خودروهای برقی فورد علیرغم افزایش فروش، با ضرر هنگفتی روبرو است. این شرکت در حال حاضر به ازای فروش هر خودروی برقی ۱۰۰,۰۰۰ دلار ضرر می‌کند و تقاضای ضعیف و قیمت بالای باتری‌ها را عامل این مشکل می‌داند.

×