نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 22497
زمان انتشار: 23 دی 1399 11:53:00

نظرات طراح اصلی BMW X5 درباره iX

مطمئناً زیبایی در چشم بیننده است، اما طراحی وسیله نقلیه یک علم است، بنابراین نظر یک متخصص همیشه مورد استقبال است.
نظرات طراح اصلی BMW X5 درباره iX

 به گزارش مجله ماشین به نقل از خبرخودرو، فرانک استفنسن طراح اصلی شاسی بلند بی ام و X5 و مشاور حرفه ای طراحی است که برای درک طراحی شاسی بلند iX بی ام و نیاز داریم.


در ماه های اخیر تمام اخبار پیرامون طراحی جدید بی ام و متمرکز شده است. پس از دهه ها صرف ساختن یک هویت تجاری آشنا بی ام و پی برد که زمان تغییر است. جلوپنجره دو تیکه شناخته شده وجود دارد که فقط می تواند جای خود را به مجموعه دریچه های عظیم بدهد که به یک دهانه متصل می شوند. تغییر گسترده در طراحی با بی ام و سری 4 آغاز شد، که اولین بی ام و بود که ظاهر آشنای خود را برای این طراحی جدید تغییر داد.

اکنون شاهد شاسی بلند برقی بی ام و iX هستیم که کاملاً از همه چیز بی ام و دور است. فرانک استیفنسون مسئول طراحی شاسی بلند بی ام و X5 بود، بنابراین درک عمیقی از آنچه برای ساخت یک شاسی بلند بی ام و لازم است، دارد. بر اساس تجزیه و تحلیل حرفه ای وی ، بی ام و iX این نشان را از دست داده است.

استفنسون اشاره کرد که جلوپنجره دو تیکه می شود. این طراحی در بهترین حالت قطب بندی شده است و فقط برای شناسایی برند تجاری و قرار دادن حسگر وجود دارد زیرا برای پیشرانه الکتریکی نیازی به جریان هوای جلوپنجره نیست. این جلوپنجره عظیم جای خود را به ستون C تقسیم شده می دهد ، که یکی دیگر از عناصر طراحی شده و واقعی بی ام و را دور می اندازد.
 
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس