نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 227
زمان انتشار: 15 اردیبهشت 1397 13:34:00

جیلی از کانسپت آیکون خود رونمایی کرد

جیلی از کانسپت جدید خود، "آیکون" در نمایشگاه پکن 2018 پرده برداشت. به گفته طراحان این خودرو، کانسپت آیکون حول دو کلمه کلیدی ساخته و پرداخته شده است: تکنولوژی بالا و کاربردی بودن.
نویسنده: فردین محمدسور
جیلی از کانسپت آیکون خود رونمایی کرد
مجله ماشین/ طراحی این کانسپت در استودیوی طراحی شانگهای صورت گرفته است و مستقیما خریداران جوان را هدف گرفته است.

تیم طراحان این خودرو در مفهموم نام این خودرو، معنی نماد را بیشتر ار هر معنی دیگری مد نظر داشته اند. به عبارت دیگر، خودرو به مانند آیکون یک برنامه ی کاربردی طراحی شده است که آن را به صفحه هوم اسکرین انتقال داده اید!

طراحی این خودرو از نمای جلو دارای دماغه ای صاف و مسطح می باشد که حلقه های بی شماری همدیگر را احاطه کرده اند. طراحی نمای بغل نیز شیک و هماهنگ صورت گرفته است و سقف پانورامایک شیشه ای به پخته شدن طراحی این محصول چینی کمک شایانی کرده است.

در داخل کابین، تیم طراحی جیلی تمرکز اصلی خود را بر سادگی کابین معطوف، و سعی کرده اند تا حد امکان از میزان شلوغی در کابین پرهیز کنند. به گونه ای که در شلوغ ترین بخش کابین یعنی کنسول مرکزی، آنچه به چشم می آید، یک صفحه نمایش بزرگ می باشد که با تمرکز بر سیستم اطلاعات طراحی شده است. در ردیف دوم نیز، جیلی برای سرنشینان عقب مانیتور سرگرمی تعبیه کرده است.  

طراح ارشد جیلی، بورگوین در مورد این کانسپت گفت: "طراحی داخلی ساده این خودرو این امکان را به ما می دهد تا ضمن ایجاد فضای کافی برای قرار دادن تجهیزات جدید امروزی، فضای راحتی برای سرنشینان به ارمغان آورد و تا حد امکان کاربردی به نظر برسد."

اگرچه در حال حاضر این خودرو، یک خودروی مفهومی و کانسپت به حساب می آید. اما جیلی با در اختیار داشتن ولوو XC40 و لینک اند کو 01، پلت فرم مناسبی برای به واقعیت رساندن کانسپت آیکون خود دارد.  
 
تصاویر
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس