قرار است به زودی فیلم پلنگ سیاه یا The Black Panther بر پرنده سینماهای اکران شود که در آن هنرپیشه نقش اول یک دستگاه لکسس LC500 دراختیار دارد.
مجله ماشین/ هدف لکسس جذب خریداران جوان و در نهایت بهدست آوردن مجدد مقام خود بهعنوان یک برند لوکس برتر در آمریکا بوده است.
برای این برند چنین استراتژی در واقع تبدیل آن به یک برند اسپرت و تصویری متفاوت در اذهان مردم است، چرا که تاکنون لکسس برندی لوکس بوده و نه اسپرت
مدیر بازاریابی لکسس آقای «کوپر اریکسون» اظهار داشته: «ما در پی خریداران جوانتر هستیم و البته از نقطه نظر آماری، هر چه بیشتر به سوی جمعیت جوان میرویم، با این واقعیت مواجه میشویم که تفاوت فرهنگی در آنها زیاد است. برای نیل به هدف جدید باید بتوان مشتریان جدیدی را به سوی این برند هدایت و تشویق کرد.»
جنبه منفی چنین استراتژی، بیگانه شدن مشتریان قدیمی با این برند خواهد بود.زبان طراحی جاهطلبانه جدید باعث میشود که خریداران سنتی و و مسنتر لکسس اقبالی به آن نشان ندهند. اما به گفته مسئولین کمپانی این به معنای آن نیست که لکسس برنامههایی برای توقف و کنترل واحد طراحی خود به منظور خوشحال کردن مشتریان قدیمیش دارد و آنها مسیر تازه را با قدرت ادامه خواهند داد.