سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین مطالب

آرشیو اخبار خودروهای چینی وارداتی در روسیه

واردات خودرو از مناطق آزاد: مسکنی موقت یا راه حلی پایدار؟

۱۴۰۳-۰۲-۰۴

دولت سیزدهم با وعده ساماندهی بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها، سیاست‌های جدیدی را در دستور کار قرار داد. یکی از این سیاست‌ها، آزادسازی واردات خودرو بود که در مراحل مختلف و با اولویت‌های گوناگون انجام شد.

تازه‌ها و اخبار اسمارت کانسپت #5

اسمارت غول‌آسا / شاسی‌بلندی که می‌خواهد آفرود کند

۱۴۰۳-۰۲-۰۴

به روزهای اسمارت‌های کوچک خداحافظی کنید، چون مدل‌های جدید این برند هر روز بزرگ‌تر می‌شوند. مدل #1 با نامی نه چندان الهام‌بخش، 427 سانتی‌متر و مدل #3 حدود 444 سانتی‌متر طول دارند. حالا اسمارت کانسپت #5 یک کانسپت است که پیش‌نمایشی از مدلی حتی بزرگ‌تر است که اواخر امسال عرضه خواهد شد. این شرکت ابعاد دقیق را ذکر نکرده است، اما تا جایی پیش می‌رود که آن را یک شاسی‌بلند سایز متوسط می‌نامد. بله، یک اسمارت سایز متوسط!

آرشیو اخبار لوگوی خودروسازان داخلی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

سرخابی‌ها خصوصی شدند، نوبت جاده مخصوص است؟

۱۴۰۳-۰۲-۰۴

آیا واگذاری استقلال و پرسپولیس، سرآغزی برای خصوصی‌سازی واقعی ایران‌خودرو و سایپا خواهد بود؟ این سوالی است که بسیاری از کارشناسان و فعالان اقتصادی در حال حاضر به دنبال پاسخ آن هستند. با وجود شباهت‌هایی که بین این دو مجموعه وجود دارد، تفاوت‌های مهمی نیز به چشم می‌خورد که نمی‌توان با قاطعیت به آن پاسخ داد.

تازه‌ها و اخبار کیا تازمن

کیا تازمن، وانت سایز متوسط کیا در حال تست در آمریکا دیده شد

۱۴۰۳-۰۲-۰۴

کمپانی کیا در حال تست وانت سایز متوسط جدید خود، تازمن، در خاک آمریکا دیده شده است. این در حالی است که کیا پیش‌تر اعلام کرده بود تازمن اولین وانت عرضه شده در سطح جهانی این شرکت خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که آیا قرار است در ایالات متحده هم فروخته شود یا خیر.

تازه‌ها و اخبار اوپل گرندلند ۲۰۲۵

اوپل گرندلند ۲۰۲۵ معرفی شد

۱۴۰۳-۰۲-۰۴

شرکت اوپل، خودروساز آلمانی، امروز از نسل جدید خودروی محبوب خود، گرندلند رونمایی کرد. این خودرو که ترکیبی از استایل و پویایی، فضای جادار و قابلیت‌های چند منظوره است، از پیشرانه‌ی کاملا برقی بهره می‌برد.

تازه‌ها و اخبار رولزرویس گوست اکستندد اکسپرسیونیزم 

رولزرویس گوست اکستندد اکسپرسیونیزم /شاهکاری هنری بر روی جاده

۱۴۰۳-۰۲-۰۴

رولز-رویس گوست اکستندد اکسپرسیونیزم، جدیدترین شاهکار این برند افسانه‌ای، تجسمی از هنر، لوکس و ظرافت بی‌نظیر است. رنگ‌آمیزی خیره‌کننده، تزئینات داخلی هنرمندانه و جزئیات شگفت‌انگیز این خودرو، آن را به یک اثر هنری بی‌نظیر تبدیل کرده‌اند.

×