نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 261
زمان انتشار: 30 اردیبهشت 1397 12:04:00

خودروی تیم ردبول برای فصل 2018 رقابت‏های رالی‏کراس

تیم ردبول برای فصل 2018 رقابت‏های رالی‏کراس از این ATV استفاده خواهد کرد و همین موضوع به خوبی توانایی ‏های آن را به‏رخ خواهد کشید.
خودروی تیم ردبول برای فصل 2018 رقابت‏های رالی‏کراس

 مجله ماشین/ سازندگان RZR RS1 در مجموعه پولاریس آن را برای کارایی عملیاتی، حمل‏ مقداری بار و یک سواری جذاب دو نفره طراحی نکرده‏اند! مدل جدید ساخته شده تا حرفه‏ ای‏ های واقعی را هدف بگیرد و به تلاشی برای انجام هیچ کار اضافی دیگری انجام نمی‏دهد، این وسیله برای تجربه خالص بیراهه ‏نوردی ساخته شده و اینکار را به بهترین شکل ممکن انجام می‏دهد. 

مدل RS1 نخستین عضو خانواده مشهور RZR است که به صورت تک‏نفره طراحی شده، در چیدمان جدید راننده درست در مرکز شاسی و روی مرکز‏ثقل وسیله سوار می‏شود تا احاطه‏ ای کامل بر مسیر و وسیله همه‏ جارو(ATV) داشته باشد و درست مانند یک موتورسیکلت با تغییر دادن وضعیت بدن خود در فرمان‏پذیری وسیله ایفای نقش فعال کند. شاسی لوله‏ای از جنس فولاد به ‏وسیله چهار دسته اتصالی سامانه تعلیق با چرخ‏ها در ارتباط است. در جلو فنربندی دوبل A شکل به همراه کمک‏فنرهای بزرگ ساخت Walker Evans در همراهی با هم دامنه حرکتی 406 میلی‏متری را فراهم می ‏آورند که در همراهی با محور عقب و امکان حرکت عمودی 457 میلی‏متری آن، توانایی حرکتی کم‏نظیری را برای RS1 به ارمغان می ‏آورند. بازوی فنربندی در هر چهار‏چرخ مستقل بوده و برخورداری از فناوری ‏هایی مانند ضدهرزگردی و قفل هوشمند دیفرانسیل جلو و عقب به آن معنا خواهد بود که حتی پرچالش‏ترین مسیرها نیز قادر به متوقف ساختن این بزکوهی نخواهند بود. ارتفاع کف از زمین 33 سانتی‏متر است که در همراهی با پوشاندن تمام زیربندی به وسیله پوشش‏های وسیله توسط سازنده، زاویه حمله و فرار مناسبی را برای آن به ارمغان خواهد آورد. 
پیشرانه یک نمونه 2 سیلندر چهار زمانه ProStar1000 با حجم دقیق 999‏سی‏سی است که توانایی ایجاد 110 اسب‏بخار قدرت را دارد. برای ایجاد تعادل بهتر نیروگاه و سامانه انتقال قدرت روی محور عقب سوار شده‏اند. هواکش‏های موتور با ستون‏های بخش سرنشین یکپارچه گشته‏اند، در نتیجه امکان عبور از رودخانه‏ای به عمق 2‏متر نیز برای آن مقدور است. مجموعه رادیاتور نیز برای جلوگیری از گرفتگی شبکه آن به وسیله گل و خاک برخاسته در زمان حرکت به پشت وسیله منتقل شده، اما به ‏منظور تهویه مناسب دو فن بزرگ روی سوار گشته تا طراحان Polaris باردیگر به ما ثابت کنند که جدیدترین عضور خاندان RZR را برای عبور از ناممکن ‏ها آماده کرده ‏اند. 
راننده در موقعیتی مشابه انواع مسابقه ‏ای رالی کراس قرار می‏گیرد و از آنجایی‎که محلی برای نشستن همراه در کنار یا پشت وی در‏نظر گرفته نشده، همه ‏چیز فقط برای بهترین کارایی و لذت شخص راننده در اطراف وی توسعه یافته است. مجموعه نشانگرهای دیجیتالی تصویری دقیق از وسیله را در‏اختیار وی قرار می‏دهد. صندلی از انواع ضد‏شوک بوده که در همراهی با کمربند ایمنی 5 نقطه ‏ای و ستون‏های تقویت شده با قفس غلتگیر در تمامی شرایط حفاظت لازم را برای سوار فراهم خواهند آورد. به این مجموعه ترمزهای دیسکی با کالیپرهای دو پیستونه در تمامی چهار چرخ را هم اضافه کنید تا RS1 به همان اندازه که هیجان‏ انگیز و چالاک است در زمینه ایمنی نیز قوی ظاهر گردد. برای امکان حضور در خیابان و روشن کردن مسیرهای جنگلی تاریک، سازنده از چراغ‏های LED استفاده کرده و در عقب وسیله نیز نواری باریک به‏کار رفته که جذابیت آن را در شب دو‏چندان خواهد کرد. امکان اضافه کردن انواع نورافکن روی سقف وجود دارد. 
با قیمت پایه‏ای برابر با 13999 دلار، مدل کاملاً جدید RZR RS1 به هیچ‏وجه اسباب ‏بازی ارزان ‏قیمتی به شمار نمی‏آید اما سازندگانش اعتقاد دارند کاربران حرفه‏ ای تر و کسانی که به دنبال کسب بیشترین لذت ممکن از سواری با خودروهای همه‏ جا رو هستند روی خوشی به آن نشان خواهند داد. 
 
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس