سه شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۳

آخرین مطالب

تازه‌ها و اخبار ناسا ساخت اولین موتور هواپیمای هیبریدی ملایم جهان را آغاز می‌کند

ناسا ساخت اولین موتور هواپیمای هیبریدی ملایم جهان را آغاز می‌کند

۱۴۰۳-۰۳-۰۱

ناسا در نهایت ساخت یک نوع جدید موتور هواپیما را آغاز کرده است که ممکن است صنعت را متحول کند. این موتور با نام «هسته حرارتی با بازده بالا هیبریدی» (HyTEC) شناخته می‌شود و پیش از این چندین بار خبرساز شده بود.

آرشیو اخبار lamborghini lanzador concept

لامبورگینی: سوپرماشین‌های برقی هرگز محبوب نخواهند شد!

۱۴۰۳-۰۳-۰۱

کمپانی لامبورگینی اولین خودروی برقی خود را تا سال ۲۰۲۸ عرضه نخواهد کرد و آن هم یک سوپرماشین نیست. در عوض، لانچادور به شکل یک خودروی چهار نفره Gran Turismo بلند قد با صندلی‌های ۲+۲ عرضه خواهد شد. خبری از مدل‌های تمام برقی شبیه به هوراکان یا ریونتو نیست. چرا؟ به خاطر این که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست. مدیرعامل لامبورگینی بر این باور است که سوپرماشین‌های برقی تا به امروز فروش خوبی نداشته‌اند.

کسب و کار تازه‌ها و اخبار اهمیت استفاده از لوازم یدکی اصل در خودروها

اهمیت استفاده از لوازم یدکی اصل در خودروها

۱۴۰۳-۰۳-۰۱

استفاده از لوازم یدکی اصل در خودروها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این قطعات با کیفیت و دقت بالا تولید می‌شوند و تضمین می‌کنند که خودرو شما با کارایی و ایمنی بیشتری عمل کند. استفاده از قطعات تقلبی می‌تواند منجر به آسیب‌های جدی به خودرو و حتی خطرات جانی برای راننده و سرنشینان شود. قطعات تقلبی معمولاً از مواد نامرغوب و با کیفیت پایین تولید می‌شوند که می‌تواند باعث خرابی زودرس و کاهش عمر مفید خودرو شود. این موضوع نه تنها هزینه‌ های بیشتری برای تعمیر و تعویض قطعات به همراه دارد بلکه ممکن است منج...

ورزشی تمجید رانندگان از ایمولا در حالی که آینده این پیست کلاسیک نامشخص است

تمجید رانندگان از ایمولا در حالی که آینده این پیست کلاسیک نامشخص است

۱۴۰۳-۰۲-۳۰

عشق راننده‌ها به ایمولا در تضاد با برنامه‌های آینده‌ی فرمول یک برای این پیست کلاسیک ایتالیایی است. در حالی که رانندگان از چالش‌های مدرسه‌قدیمی این مسیر لذت می‌برند، آینده‌ی ایمولا در تقویم نامشخص است. رقابت برای کسب جایگاه در تقویم 24 مسابقه‌ای فرمول یک شدید است و مکان‌های سنتی مانند ایمولا باید برای حفظ جایگاه خود تلاش کنند.

×